Zdaniem Ryszarda Proksy pod względem zdalnej nauki nauki wyglądamy nieźle na tle innych państw europejskich, a konkretnie Austrii, Hiszpanii, Litwy, Niemiec, Portugalii i Słowacji, których przedstawiciele reprezentujący nauczycielskie związki zawodowe uczestniczyli w dwudniowym seminarium Grupy Roboczej Platformy Edukacyjnej EZA. Związkowcy podzielili się doświadczeniami ze swoich krajów i próbowali określić problemy i wyzwania stojące przed środowiskami szkolnymi w dobie edukacji zdalnej. Oczywiście w kontekście zdań stojących przed związkami zawodowymi pracowników oświaty.
Solidarność oświatowa zainicjowała w ramach Platformy Edukacyjnej EZA międzynarodową dyskusję o problemach edukacji w dobie pandemii.
Związkowcy siedmiu krajów szukali dobrych praktyk, które pozwoliłyby przezwyciężyć problemy związane z edukacja zdalną.
Poszczególne kraje stosują bardzo podobne rozwiązania, ale odchudzenie egzaminów maturalnego i ósmoklasisty zaskoczyło pozytywnie uczestników spotkania.
Dwudniowe posiedzenie Grupy Roboczej Platformy Edukacyjnej EZA, które w dniach 21-22 stycznia zorganizowała...
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Dostęp do pełnej treści materiałów wymaga subskrypcji. Dołącz do naszej społeczności już dziś!