FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Jak zalogować się na serwis?
Do logowania użyj adresu email podanego podczas składania zamówienia. Link do utworzenia hasła został wysłany na podany adres email. Jeśli ten mail do Ciebie nie dotarł to skorzystaj z opcji przypominania hasła pod tym linkiem >> PRZYPOMINANIE HASŁA.
Na twój adres mailowy zostanie wysłany nowy unikalny link, który będzie aktywny przez 72 godziny. Kliknij w link i ustaw nowe hasło, którym zalogujesz się w serwisie.
Ile kosztuje korzystanie z serwisu?
Dostęp do serwisu jest możliwy na podstawie wykupionego rocznego abonamentu. Możesz za niego zapłacić raz w wersji podstawowej lub premium, w ramach którego zyskujesz dodatkowo dostęp do 4 certyfikowanych warsztatów i szkoleń online.
Jakie są formy płatności?
Po złożeniu zamówienia możesz skorzystać z płatności on-line (eTransfery, przelewy elektroniczne, karty kredytowe i debetowe) lub płatności przelewem bankowym.
Jak wygląda konsultacja z ekspertami?
Dajemy dostęp do porad prawnych w trybie konsultacji ze specjalistami z zakresu prawa oświatowego, prawa pracy i karnego, nadzoru pedagogicznego i innych. Nasi eksperci udzielili do tej pory ponad 10 000 porad prawnych w trybie indywidualnych konsultacji z zakresu realizacji nadzoru pedagogicznego, prawa oświatowego, zatrudnienia, dydaktyki i wielu innych dziedzin. W przypadku zgłoszeń dotyczących analizy dokumentów pod względem zgodności z prawem i dostosowywanie ich do aktualnego stanu, każdorazowo taka usługa wyceniania jest indywidualnie.
Z jakiego obszary są szkolenia?
Przekładamy zmiany prawne na szkolną rzeczywistość i omawiamy najczęściej popełniane błędy oraz wątpliwości związane z zarządzaniem placówką oświatową. Szkolenia dotyczące planowania i podsumowania nadzoru, awansu zawodowego, wydatkowania i rozliczania dotacji, realizacji kierunków polityki oświatowe MEN, dostępne są w wersji Premium.
Jak mogę zrezygnować z członkostwa?
Z członkostwa możesz zrezygnować po upływie roku, od momentu, gdy wygaśnie obowiązująca umowa.